علی شادمان کارگردان شد

علی شادمان، نمایشنامه‌خوانی «غروب مامان» را به صحنه می‌برد

به گزارش سینما رسانه، نمایشنامه‌خوانی «غروب مامان» نوشته احمد سلگی به کارگردان علی شادمان، بازیگر سینما و تئاتر اجرا خواهد شد.

بازیگران این نمایشنامه‌خوانی به ترتیب حسین ثمری، ندا جبرئیلی، شیما جعفرزاده، علی شادمان و عاطفه قاسمی هستند.

این نمایشنامه هفتم و هشتم تیر ساعت ۲۰ در سالن اکت مجموعه E-ACT خوانده خواهد شد.

در خلاصه داستان این اثر آمده است: « این کابوس لعنتی تا ابد رهام نمی‌کنه. هر شب خواب می‌بینم خونه داره می‌سوزه و خاکستر می‌شه و هیچ کاری از من برنمیاد.»

بلیت‌فروشی این اثر در سایت تیوال آغاز شده است

بیشتر بخوانید:

نمایشگاه آثار تجسمی و عاشورایی «نقش واقعه» در فرهنگسرای نیاوران